Huisstijl project omschrijving

Het ontwerpen van een huisstijl voor Pureflex voetreflex massage. We zijn uitgegaan van een voet en de drukpunten die men behandelt bij de voetreflex massage. Dit samengevoegd in Adobe Illustrator gaf het uiteindelijke resultaat, een duidelijk en herkenbaar logo wat in de hele huisstijl is doorgevoerd.

Visueel A

eerste ontwerp

Visueel B

huisstijl ontwerp

Benodigde huisstijl vaardigheden

Het ontwerp omzetten van pen naar een digitaal ontwerp d.m.v. Adobe Illustrator en Photoshop. Duidelijkheid naar buiten door zowel logo als kleuren stelling terug te laten komen in de website.

Project planning 24%
Grafisch ontwerp 76%
Adobe Photoshop 20%
Adobe Illustrator 80%
definitief ontwerp

Huisstijl ontwerp planning

Eerst plannen we het ontwerp, wie is uw contact persoon en welke ontwerper gaat uw wens realiseren. U krijgt meteen duidelijkheid en we spreken met u de deadlines af.

Tekeningen & revisies

Vervolgens gaan we het ontwerp tekenen in Adobe Illustrator, we passen de tekening na overleg met u aan en maken nieuwe revisies. Dit zorgt voor het uiteindelijke resultaat: Uw huisstijl!

Uiteindelijke oplevering

Na goedkeuring door u gaan we de buitenwereld uw project laten zien. offline via print/drukwerk en acties. Online voor de websites en social media.

Sterke Merken

Uw merk is het belangrijkste, u wilt dat de mensen uw merk herkennen en er van gaan houden. Dit is de kracht van BenCreatief, altijd onderscheidend en duidelijk voor de buitenwereld. Wij weten als geen ander hoe belangrijk de uitstraling van uw merk is en zullen dit op een originele en creatieve manier voor u naar buiten brengen. Dit doen wij d.m.v. uw website, folders, visitekaartjes en eventueel een reclame campagne. Kortom, uw merk een succes!

huisstijl

Uitstekende Resultaten

Wij verdiepen ons in uw bedrijf, zodat we weten wat uw business model is. Wij onderzoeken de markt en komen met een gedegen advies, alles bespreken we met u zodat we samen tot een uitstekend resultaat komen waar u zich in kan vinden. Ontwerpen moet gedoseerd zijn, vandaar ons motto: Less is more!